مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 00:002023-12-30ورزشي

هفته پانزدهم لیگ برتر| کورس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی نیم فصل در کویر و قزوین


دو مسابقه دیگر از هفته پانزدهم لیگ برتر در قزوین و رفسنجان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو مدعی دیگر قهرمانی یعنی سپاهان اصفهان صدرنشین و پرسپولیس به مصاف رقبا می روند.

نگاهی به این دو مسابقه می اندازیم: شمس آذر قزوین – سپاهان اصفهان؛ زردپوشان بحران زده مقابل غول کش شمس اذر لقب غول کش لیگ برتر بیست و سوم را به خود اختصاص داده و باید به مصاف تیم آسیایی سپاهان برود تیمی که پرمهره ترین تیم این فصل است ولی به دلیل قانون سقف بودجه کمیته انضباطی دستور داده دستمزد 6 بازیکن اصلی اش باید اصلاح شود؛ پیام نیازمند، رضا اسدی، رضا شکاری، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان بازیکنانی هستند که تا لحظه نوشتن این مطلب مجوز بازی نداشتند و به همین دلیل سپاهان با تیمی نصفه و نیمه مقابل گل گهر قرار گرفت و شکست خورد! مدیران باشگاه در تلاش هستند که مجوز بازی آنها را در دیدار با شمس آذر بگیرند یا قراردادها به نوعی اصلاح شود.

از سویی دیگر شمس اذر بدون دغدغه با 17 امتیاز در رده نهم جدول لیگ ایستاده است! البته 3 امتیاز هم از این باشگاه در شروع فصل کم شد که سعید دقیقی سرمربی تیم شمس آذر با توجه به بخشش جرایم امتیازی سپاهان و پرسپولیس درخواست بازگشت امتیازهای تیمش را هم مطرح کرد! شمس آذر مقابل پرسپولیس هم بازی خوبی به نمایش گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته پانزدهم لیگ برتر| کورس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی نیم فصل در کویر و قزوین

هفته پانزدهم لیگ برتر| کورس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی نیم فصل در کویر و قزوین